JellyPages.com

7 Sep 2013

Miss My Ex Boyprennn

Malam ini ku sendiri lagi seperti malam malam yang biasa ,
hanya bulan yang setia menanti pagi yang bakal menjelang ,
mengapa kau dustai cinta yang suci sedangkan kau tahu cintaku suci ,
kau robek kan jiwa ku akhirnya tanpa peduli ku terluka ....


Dengar je lagu ni Duka Dalam Rindu by Chomel .
Teringat kat ex aku , Hmm , seriously rindu gila kat Syahiran .
Dia lah ex yang paling aku sayang . Tapi tu la kan ,
dia dah bahagia dengan orang lain ...

I love You SYAHIRAN :'(